• Tylko online
"Rusztowanie" w procesie dydaktycznym. Studium nauczycielskiego scaffoldingu [E-Book] [pdf]
  • "Rusztowanie" w procesie dydaktycznym. Studium nauczycielskiego scaffoldingu [E-Book] [pdf]
 

"Rusztowanie" w procesie dydaktycznym. Studium nauczycielskiego scaffoldingu [E-Book] [pdf]

28,60 zł
Brutto

Autorka […] podjęła próbę przybliżenia czytelnikowi samego tytułowego terminu „rusztowanie” […], ukazuje jego metaforyczne znaczenie, zanim wszakże do tego dojdzie, nakreśla szerokie, a zarazem nieoczywiste jego zastosowanie w licznych naukach […]. Zmierzając ku zastosowaniom w dydaktyce, Autorka omawia liczne prace, w których pojawia się rusztowanie czy to jako główny ich przedmiot, czy to jako jedno z możliwych do zastosowania w praktyce rozwiązań. Z uznaniem należy się odnieść do wysiłku, jaki włożyła ona w dotarcie do prac polsko- i obcojęzycznych, zwłaszcza, że jej praca penetruje nie tylko samo zagadnienie rusztowania jako wspomagania ucznia, lecz także jego „obrzeża”, mające swój rodowód w szeroko rozumianej humanistyce. [...]. Przeprowadzone przez Autorkę badania zorientowane zostały na dwa cele. Z jednej strony chodziło o opis nauczycielskich działań wspierających uczenie się w klasie szkolnej, z drugiej zaś – o dotarcie do nauczycielskich spostrzeżeń i subiektywnych ocen dotyczących własnej praktyki. […]. Recenzowana praca stanowi istotny postęp w badaniach realnie przebiegającego w szkole procesu edukacyjnego. Z pewnością zainteresuje ona liczne grono odbiorców – od teoretyków-badaczy do praktyków. Z recenzji prof. dr. hab. Stefana Mieszalskiego

  • Autor / Autorzy: Urszula Dernowska
  • Wydawca: Akademia Pedagogiki Specjalnej
  • Rok wydania: 2022
  • Liczba stron: 282
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
282
2022
Akademia Pedagogiki Specjalnej
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.