• Tylko online
Marketing w działalności agencji reklamowej [E-Book] [pdf]
  • Marketing w działalności agencji reklamowej [E-Book] [pdf]
 

Marketing w działalności agencji reklamowej [E-Book] [pdf]

35,10 zł
Brutto

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

  • Autor / Autorzy: Małgorzata Pańczyk
  • Wydawca: Empi2
  • Rok wydania: 2015
  • Liczba stron: 223
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
Polska
223
2015
Empi2
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.