• Tylko online
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 [E-Book] [pdf]
  • Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 [E-Book] [pdf]
 

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 [E-Book] [pdf]

58,50 zł
Brutto

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływ...

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór. Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński Książka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów. Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski

  • Autor / Autorzy: Monika Kożdoń-Dębecka
  • Wydawca: Aspra
  • Rok wydania: 2018
  • Liczba stron: 278
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
278
2018
Aspra
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.