• Tylko online
Język w marketingu [E-Book] [pdf]
  • Język w marketingu [E-Book] [pdf]
 

Język w marketingu [E-Book] [pdf]

23,40 zł
Brutto

W zbiorze znalazły się publikacje odnoszące się do funkcjonowania języka w marketingu, do marketingowych tekstów występujących w mediach (w prasie, telewizji, Internecie), tekstów prezentowanych na inne sposoby, poza mediami (w komunikacji bezpośredniej, w ulotkach, w obwieszczeniach), w tym używanych przy kreowaniu wizerunku firm. Poza marketingiem tradycyjnym uwzględniony został ...

W zbiorze znalazły się publikacje odnoszące się do funkcjonowania języka w marketingu, do marketingowych tekstów występujących w mediach (w prasie, telewizji, Internecie), tekstów prezentowanych na inne sposoby, poza mediami (w komunikacji bezpośredniej, w ulotkach, w obwieszczeniach), w tym używanych przy kreowaniu wizerunku firm. Poza marketingiem tradycyjnym uwzględniony został również marketing polityczny.

  • Autor / Autorzy:
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Rok wydania: 2008
  • Liczba stron: 458
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
458
2008
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.