• Tylko online
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting &amp Webwriting [Audiobook] [mp3]
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting &amp Webwriting [Audiobook] [mp3]
 

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting &amp Webwriting [Audiobook] [mp3]

58,37 zł
Brutto

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonuj...

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

  • Autor / Autorzy: Artur Jabłoński
  • Wydawca: Onepress
  • Rok wydania: 2022
  • Liczba stron:
  • Format: mp3
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
4:04:49
2022
Onepress
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.