• Tylko online
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne [E-Book] [pdf]
  • Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne [E-Book] [pdf]
 

Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne [E-Book] [pdf]

165,10 zł
Brutto

Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem produktów leczniczych i obrotem nimi, czyli przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. W opracowaniu można znaleźć odpowiedzi na następujące pytania: w jakim przypadku można przyjąć, że reklama leku wprowadza w błąd; jak ściśle należy interpretować pojęcie zgodności reklamy z Charakterystyką Produktu Leczniczego; kiedy przekaz dotyczący leku nie będzie w ogóle uznany za reklamę; czy i w jakim zakresie można sponsorować konferencje, zjazdy i kongresy naukowe kierowane do osób upoważnionych do wystawiania recept lub prowadzących obrót produktami leczniczymi. Wyjaśnienie tych zagadnień ma fundamentalne znaczenie dla osób zaangażowanych w tworzenie materiałów reklamowych dla szeroko rozumianej branży farmaceutycznej lub ich akceptację przed emisją czy dystrybucją. W książce zaprezentowano przegląd wielu kluczowych decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zarówno tych stwierdzających naruszenie prawa, jak i tych umarzających postępowanie. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla adwokatów i radców prawnych specjalizujących się w doradztwie z zakresu prawa farmaceutycznego. Będzie przydatna także dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR firm farmaceutycznych oraz pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.

  • Autor / Autorzy: Joanna Dziurowicz, Natalia Łukawska, Karol Piekarczyk, Katarzyna Łoś, Katarzyna Czyżewska
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2020
  • Liczba stron: 322
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
322
2020
Wolters Kluwer
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.