• Tylko online
Corporate identity [E-Book] [pdf]
  • Corporate identity [E-Book] [pdf]
 

Corporate identity [E-Book] [pdf]

20,80 zł
Brutto

Książka jest poświęcona tożsamości organizacyjnej. W pierwszej części zaprezentowano problem tożsamości organizacyjnej widziany z różnych perspektyw przedsiębiorstwa wraz z uwzględnieniem roli marketingu wewnętrznego i zarządzania zasobami ludzkimi w zarządzaniu tożsamością. W części drugiej przedstawiono opis i wyniki badań oraz analizy statystyczne (ze szczególnym naci...

Książka jest poświęcona tożsamości organizacyjnej. W pierwszej części zaprezentowano problem tożsamości organizacyjnej widziany z różnych perspektyw przedsiębiorstwa wraz z uwzględnieniem roli marketingu wewnętrznego i zarządzania zasobami ludzkimi w zarządzaniu tożsamością. W części drugiej przedstawiono opis i wyniki badań oraz analizy statystyczne (ze szczególnym naciskiem na analizę czynnikową) wraz z podsumowaniem otrzymanych wyników.

  • Autor / Autorzy: Katarzyna Ragin-Skorecka
  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
  • Rok wydania: 2010
  • Liczba stron: 76
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
76
2010
Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.