• Tylko online
Young consumers as participants of market processes [E-Book] [pdf]
  • Young consumers as participants of market processes [E-Book] [pdf]
 

Young consumers as participants of market processes [E-Book] [pdf]

20,80 zł
Brutto

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i jest poświęcona problemowi kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku młodych konsumentów. Punktem wyjściowym badań była analiza podstaw decyzji i zachowań konsumentów w świetle teorii użyteczności oraz preferencji i wyboru. Zwrócono uwagę na złożoność uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych, determinujących ...

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i jest poświęcona problemowi kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku młodych konsumentów. Punktem wyjściowym badań była analiza podstaw decyzji i zachowań konsumentów w świetle teorii użyteczności oraz preferencji i wyboru. Zwrócono uwagę na złożoność uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych, determinujących postępowanie konsumenta na rynku. Następnie dokonano przeglądu badań pierwotnych i wtórnych dotyczących zachowań rynkowych polskiej młodzieży. Zaprezentowano współczesne trendy konsumenckie typowe dla tego segmentu rynku i warunki ich kształtowania. Scharakteryzowano grupę młodych uczestników rynku – omówiono ich typy oraz style życia i konsumpcji. Zwrócono uwagę na rolę młodego konsumenta w społeczno-gospodarczym rozwoju kraju oraz w kształtowaniu sfery konsumpcji.

  • Autor / Autorzy: Ewa Badzińska
  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
  • Rok wydania: 2010
  • Liczba stron: 60
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
60
2010
Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.