- Tylko online
Stereotypy w komunikacji międzykulturowej biznesowej [E-Book] [pdf]
Autorka tej niezwykle interesującej monografii, przedstawicielka wspólnoty ukraińskiej jedno-cześnie znająca realia społeczeństwa polskiego doby współczesnej podjęła się niezwykle am-bitnego zadania analizy polsko-ukraińskich stosunków biznesowych, umieszczając swoją dys-kusję w szerokim kontekście teoretyczno-przeglądowym. Stąd też w monografii wykorzystuje się w dużym stopniu najważniejsze dokonania komunikologii, zarówno w wydaniu zachod-nim, jak i wschodnioeuropejskim, w ten sposób wytwarzając odpowiednie iunctim tak po-trzebne w dostarczeniu badaczom w dziedzinie komunikologii odpowiednio szerokiej i zobiektywizowanej perspektywy przeglądowo-badawczej. Szczęśliwe połączenie strony teo-retyczno-przeglądowej ze stroną czysto praktyczną nadaje monografii charakter źródła wysoce przydatnego dla wielu środowisk biznesowych zainteresowanych prowadzeniem płynnej (bezkonfliktowej) komunikacji biznesowej w kontekście międzynarodowym i międzykulturo-wym.
- Autor / Autorzy: Oksana Erdeli
- Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
- Rok wydania: 2020
- Liczba stron: 178
- Format: pdf
- Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
- Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.