• Tylko online
Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych. [E-Book] [pdf]
  • Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych. [E-Book] [pdf]
 

Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych. [E-Book] [pdf]

45,50 zł
Brutto

Niniejsza książka podejmuje zagadnienie związane z komunikacją wewnętrzną w publicznych uczelniach akademickich. Głównym jej celem jest próba określenia zasadności i sposobu stosowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami uczelni, a także zbadanie jaki mają one wpływ na politykę zarządzania kapitałem ludzkim. W związku z tym rozpozna...

Niniejsza książka podejmuje zagadnienie związane z komunikacją wewnętrzną w publicznych uczelniach akademickich. Głównym jej celem jest próba określenia zasadności i sposobu stosowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami uczelni, a także zbadanie jaki mają one wpływ na politykę zarządzania kapitałem ludzkim. W związku z tym rozpoznano postawy pracowników w odniesieniu do mediów społecznościowych oraz zidentyfikowano kluczowe cechy mediów społecznościowych mające wpływ na komunikację wewnętrzną. Wskazano bariery w implementacji mediów społecznościowych w polityce zarządzania kapitałem ludzkim w uczelni.

  • Autor / Autorzy: Damian Doleciński
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe E Book
  • Rok wydania: 2021
  • Liczba stron: 519
  • Format: pdf
  • Publikacja jest zabezpieczona przed nieuprawnioną dystrybucją. Rodzaj zabezpieczenia: Watermark
  • Przed zakupem przeczytaj zasady licencji, która zostanie udzielona kupującemu niniejszą publikację elektroniczną.
1
519
2021
FNCE
Wydawnictwo Naukowe E Book
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.